Vår helg i bilder

Fredagen började med besök på MVC! Allt ser jätte bra ut, följer kurvan men bebben låg med säte nu men än så länge så gör det inte så mycket så vi hoppas på att vi nästa besök att den har vänt tillbaka sig!
Sen åkte vi med Natta,Sofia o barnen till Babyland för att fota julkort. Vi va där nästan 2 timmar så på vägen hem var jag helt jäkla slut men det var bara o ställa sig o laga mat för att sedan dra mot Ramsta.
Årliga aktionen var det dags för och det var tänkt att Hampus skulle gå tomte på luciatåget menhan ville hellre sitta och observera allt tills nästa år =)
Den kvällen blev sen men trevlig, dock inte en enda vinst...




Dom tre mupparna var också där...

Lördagen bestod av 1 och 3 årskalas, Syskonen Liam o William skulle nämligen firas!!!

 
      SÖTA SMÅ/STORA POJKARNA!   WILLIAM & LIAM



Ett riktigt fint och roligt kalas för både barn och vuxna!
Blev hämtade, men hann knappt sätta fast bältet på H förrän han sov. Helt slut va han!
Så medans han sov en stund så passa jag o Mange på att klämma i oss en varsin pizza !
Sen bar det av in till stan igen för att möta upp Josefin o Ante på Royal! Biokväll för oss medans Hampus o Mange hade far o son tid =)Det blev Luftslottet som sprängdes! Bra!
Ännu en sen kväll blev det där... o den blev inte rolig...
natten blev en spykväll för mig, låg ute i soffan med hinken redo... Fy va hemskt!
Så söndagen spenderade jag i sängen hela dagen! Sov sov sov sov
Men mycket piggare blev jag framåt kvällen för jag hade ju inte spytt på hela dagen så bara de sa ju att jag troligen inte kommer göra de mer!
Mange har tur som vanligt o klarat sig... Hampus är lite konstig han äter knappt o han är dålig i magen så nån magsjuka har väl han också fått.. Men hoppas verkligen att han slipper kräkan! Inge kul!
Så idag har Mange varit ledig , riktigt skönt för oss båda!
Han o Hampus står nu i köket o bakar ihop en pizzadeg för ikväll blir det Lundin/Lingmans special pizza! Den godaste =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0