Bakdagar framför mig!

I söndags eftermiddag fick vi äntligen hem vår lilla älskling!
Så mysigt o ha honom hemma igen! Så blev en mys dag hela dan!
O hampus visa förstås sina moves! han går o går o går o går o går o går o går! Han är så duktig!
Han kryper nästan inget nu utan bara går !!!

På kvällen hände de en sak =9 en bra sak =)
Snubben som sålde en damsrugare till oss kom o hämta den o gav tillbaka våran gamla till oss!!!!!!!!!
JIPPI!!!
Skit damsugare måste jag bara säga! Priset är ju absurt!
Så nu är vi glad här hemma igen! :D skönt att kunna damsuga när man vill o inte behöva låna från mamma min!
Men vilken tid han kom då! Puckot ringde 22.15 o kom inte förrän 23.15! Snacka om slut i huvet!
Men orka inte tjaffsa ,ville ju ha tillbaka våran o lämna tillbaka skitmaskinen!

Så va de en ny vecka! Denna vecka blir som sagt fullt upp!
Bakdagar idag o imorn....fast va tvungen o skaffa mer "bakmedel" så jag o Hampus drog in till stan en stund så där vid halv 2 slaget! Kolla runt lite på stan. Hitta skit snygga skor på August Johansson, stövlar o jumpisar! Måste ha!

Sen köpte jag Bökstäver som är ljus som vi ska ha på Hampus tårta, samt ballonger med Hampus namn!!!!

kommer ju bli såå nice!!

Sen måste jag bara berätta....
Ni som följt min blogg kommer kanske ihåg att SAMBON min köpte en bil för inte så länge sen..
Han byter stup i kvarten, han har kanske bilarna i högst 1-2 mån sen måste han byta...
Så idag följde vi med honom till Tierp för att byta bil.
Från VOLVO - till SAAB
Ja ja... är ju bara o se glad ut, så länge man får åka med så =)

Men nu ikväll har de varit bak bak bak bak!
Är riktigt stolt över mig sj så duktig jag e!
Kolla!
 
 Älskade Chokladbollar                                Blivande chokladrutor ( än bara cholkadpanna)

 
                                      Non Stop Cookies!


Men nu e jag klar för dagen så nu ska jag gå isäng!!
GODNATT!!
PUSS O KRAM

Kommentarer
Postat av: Lillis

Dammsugartomten måste juh ha haft nå stort fel i huvve. Han såg väl att ni har Hampus när han va hem till er i Flogsta?? Har lillebror bytt bil igen?? Han kommer snart att bli klassad som bilhandlare.. Såg ljusen du hade köpt, kanon fina. Varnar dig för ljusen bara dom brinenr ner skitfort. Felix hade såna när han fyllde 10 å de sa bara svisch så hade dom brunnit ner till hälften.. Hoppas att allt é bra me er.. Kramar

2009-02-17 @ 08:54:49
URL: http://lillislingman.blogg.se/
Postat av: virre

de där ser ju jätte goda ut... mums

2009-02-17 @ 13:33:12
URL: http://vda.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad duktig du är då!

Det ser väldigt gott ut!

2009-02-17 @ 17:55:45
URL: http://cjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0