Fredagen den 13:e

Oj oj oj, en dag man helst vill undvika..
Men förra året så va faktiskt Hampus planerad att komma just den 13:e februari! Men ganska så skönt att han slapp fylla 1 år isf på en otursdag.
Sen fick jag reda på förra veckan att Syrran min som då fyller 20 i november, fyller Fredagen den 13:e November!
Shit vill inte vara i henns skor den dagen =)

Idag ska vi åka till Öf i Heidenstam. Verkar dock inte vara så många som kommer men nån mer kanske e där! Hoppas!
Mend de e ju Fredagen den 13:e så de kan ju bli så att vi blir helt själva....
Igår skrev jag oxå en massa om veckan, men sen så när jag skulle pulicera de så kom de fram en ERROR sida o sen när jag gick tillbaka så va allt jag suttit o skrivit borta... Så får bli en uppdatering senare.

Men sen senare på kvällen ville inte Hampus sova för fem öre. Gick o la honom 8 som vanligt, sen vakna han va tionde min fram till nio o sen va de kört. Så han fick följa med upp, o då började han sätta igår o gå konstant fram till elva. Han gick fram o tillbaka fram o tillbaka, han kan tom ställa sig upp sj nu o böja gå.
Jag sa ju att han skulle gå innan han fyllde 1år!!! ihihihihiihi



Från fredagen den 13:e till Alla Hjärtans dag!
Imorn ska jag överraska Mange med en liten present o ett egetgjort kort! Sen blir de städning för fulla muggar, avlämning av Hampus hos mormor o sen förberedelser av INFLYTTNINGSFESTEN!
Hoppas den blir lyckad!!! O att nån av mina underbara mammor kan komma iaf!

Se upp där ute idag för stegar, svarta katter, att lägga nycklarna på bord, krossa speglar mm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0