Helgen!

Blev ÖF i fredas, kände så där vid 9 tiden att fan orka klä på sig o snygga tills sig för att åka till stan för att vara där i bra 2 timmar. Men efter att Hampus somnat vid tjugo över 9 så tog jag mig i kragen o klädde på mig o gjorde mig o Hampus klara. Hampus va så trött så han vakna inte ens när jag satte på honom overallen eller när jag la i honom o vagnen!
Väl på bussen men då vid tio i tio ( ÖF börjar 10) så missa vi ju att vi kunde hoppa av vid Mosken o bara gå raka vägen upp till Heidenstam. Men så vi hoppas av busshållplatsen efter o självklart när ska gå en liten bi så börjar de snöa som tusen, va helt vit både om mig o hela vagnen.
Fick besöka av en barnmorska som prata o svara på frågor om när barn sätter i halsen, slutar andas, om mat o en massa andra saker! Mkt bra va de!!
Sen drog jag o H ner mot Kvarnen ( fast H slockna direkt när vi gick från ÖF o vakna inte förrän 2½ timme senare, han va trött!) o hälsa på Carro som jobbar på Cajsas kök där, o sen drog vi in på Ica o handla lite föda=)
Vidare hemåt o sen den kvällen gjorde vi ingenting förutom tvätta från 14-18.
De e en grej som e bra här i Storvreta! Hur stor tvätt stuga som helst! 4 tvättmaskiner, 2 torktumlare, 2 torkrum, manglare mm! Helt sjukt så mkt man hinner med o tvätta!=D

MelodifestivalLördag! Började lungt på moronen men sen blev de lite stress framåt eftermiddan med packing, städning, lämna nycklar till gamla lägenheten, hämta en massa kläder till Hampus från Carros syster o sen då vidare på kvällens festande!
Hampus o Mangus åkte till Hagby på 50-årsfest vid 15-tiden o innan så skjutsa dom mig hem till mamma så att jag kunde göra mig iordning inför våran kväll på 30-årskalas!
Hade ju så mkt tid så då passade jag faktiskt på att locka mitt hår, shit kommer nästan inte ihåg när jag gjorde de senast! Fint blev de!
God mat o trevliga männsikor o sen kom Mange o hämta mig vid 23 tiden medans Jonas va hemma med Hampus!
Men missa ju dock melodifestivelen, äsch de går i repris!

Söndagen blev en slö eller en mysig dag med familjen!
Åkte bara iväg en snabbis till Gränby o handla lite Hampus grejer som va väldigt nödvändiga sen hem igen o bara tog de lungt hela dan, åkte lite gunga o slappa! En mkt härlig dag!

Men så va de nu en ny vecka o en ny morron. Hampus verkar ha ställt in sig på att vakna vid halv 7-7 tiden nu efter vi va på sjukan. Men på ett sätt går de väl bra för vid 12 snåret så sover han middag o då sover han 2-2½ timme.

Sen nu i helgen så har Mange o jag oxå bestämt datum för Inflyttningsfesten!
Så de blir nu redan på lördag, men vi missa att de e på Alla Hjärtans Dag. Men men de verkar som att de kommer lite folk ändå! =)

Här är lite bilder från helgen o idag!
  
    River ut kläder ur sina lådor, han älskar verkligen o göra de!


Badar



Ligger under sängen! Tur att mamma precis har städat bort alla dammråttor!


  
Hampus Älskar verkligen att gunga! O ännu roligare är de ju när de är så otroligt härligt o soligt väder ute!



Trött blir man så nu ligger min älskling o sover i soffan medans jag sitter o tittar på Melodifestival reprisen!
Go Alcazar!

Kommentarer
Postat av: Anna

vi har också fyra tvättmarskiner, två torktumlare och två torkrum hehe riktigt nice ;) fina bilder på hampus! :)

2009-02-09 @ 17:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0