Måndag, 2 februari


Idag skulle jag väl att städat o donat som jag skrev, men Hampus o jag tog en långpromenad runt här i Storvreta istället!
O självklart så pröva vi gungan som är precis utanför våran port! Niceigt!
Hampus älskade verkligen den!


Tok skön bild!

Ok har väl donat lite här hemma, men inte så mkt som jag hade behövt, men satt upp tavlor o sånt.
Men har försvunnit en massa lådor nu iaf! Gått upp med en mängd på vinden men 5-6 st är kvar, men de e för att vi fortfarande inte har tillräckligt med förvaring för alla lakan o sånt!Men mamma har en flyttbar garderob hemma så vi funderar på att ta den! Kan ju inte ha kvar allt i lådor...

Sen knacka de på dörren imorse o då va de hyresvärden som hälsa oss välkomna o sen satte han namn på både dörren o skylten ute vid ingången!
Kul o se sitt eget namn så där!

Bildbevis:D

Imron blir de Fika med alla "milfsen" hemma hos Natta!
Ska bli kul!


NAtti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0