Gos & Mys Söndag!


Igår hade vi då en så kallad inflyttningsfest =). Blev inte så som jag hade tänkt mig, lite synd...inte direkt en fest =p
Manges familj kom o åt middag o lite senare kom Söderberg o kika in. Så Mange o jag drack samt Mia o Manges pappa så inget festande för osss...
Trodde de skulle bli röj, o nu när Hampus sov över hos mormor o allt..
Så vid 23 gick Mange o jag o la oss...
E fan lite deppig nu asså men men inte så mkt man kan göra åt. Va ju trevligt ändå o så men trodde lite fler skulle komma. Men jag förstår mina  mammor som inte kunde o så! Får bli en annan gång ist!!!
Men de blev tillslut att vi kolla Melodifestivalen! Mkt kul va de! Blev lite glad i hatten!
Sen fick vi en riktigt bra infyttningspresent!! Ett nyckelskåp! Bra, för blir så irriterad när Mange lägger  alla sina nycklar på byrån i hallen... Så nu har han inga undanflykter med var han ska lägga/hänga sina nycklar!

 
Syrran kom redan 1 o hämta Hampus . Hon har aldrig riktigt haft hand om honom så länge som han hade nu ( har jag för mig =p) .
Men de hade ju gå helt suvuränt! Han hade varit så glad o snäll hela tiden! Men så klart han e ju alltid de =)
Men när antingen jag eller Mange e med när vi e borta o så men hampus, eller hemma, så är han så mammig o pappig!
Men sen när han är hos nån annan som är barnvakt åt honom så är han inte ett dugg blyg eller så!
Känns så skönt att veta att man kan lämna bort honom o att de går både bra för Hampus o "barnvakten"!!!
Så först va han då hos syrran o sen åkte dom vidare till mamma/mormor för att han sedan skulle sova där!
O han går ju nu! Han går hela tiden, han kan tom ställa sig upp sj o börja gå! Så hemma hos mormor så hade han nästan sprungigt o jagat/lekt med katten! Han älskar ju katter!
Så de hade vari full fart på honom hela tiden, men sen vid 22 , blev en sen kväll =), så hade syrran gått o lagt honom o hon han inte ens räkna till 3 så hade han somnat !! Sött!
   
Sj så hade man svårt o sova... både med bara ha en av sina älsklingar bröve sig men oxå nästäppa!
Så Mange o jag vakna halv 8 idag o börja kolla på barnprogram hahahahahaha! En vana lixom!

Hoppas på att vi får hem vår älskling vid 12 tiden!
Sen blir de en gos o mys dag framför tv.n!

I veckan är de så fullt upp!
Hampus blir ju en stor pojke, hela 1 år!
Så måndag o tisdag blir bak- och städdagar! Sen på onsdagen börjar de fina främmandet komma!
Uppställning kl 12 med mammrona o Hampus alla kompisar!
Sen på kvällen Hampus Mormor, mostrar, morbröder, mina kompisar o min kusin med barn samt släkt med barn!
Så fullt hus hela dan! =)
Sen blir de lungt fram till lördag då familj o släkt från Manges sida kommer!

Shit tycker inte om de här med o bestämma vilka man ska bjuda o så! Sj har jag inte så stor släkt o så men Manges är ju hur stor som helst! Men sen känner jag oxå att vi kan ju bara inte bjuda alla, vi får inte plats med de! Tänk dig 30 pers i en 2:a på 65 kvm! De funkar ju bara inte! isf får man ställa några i badrummet, skrubben o sovrummet =)
Sen vill jag ju bjuda mina kusiner mostrar/morbröder o så men de e oxå så att man vet inte hur man ska göra!
De e fan svårt de här!
Men de löser sig nog! Ska prata med mamma o mange ska prata med syrran sin!

Shit full stäckat är de!
Har iaf planerat kakor/bullar men inte bakat dom än...
Sen hur tårtorna ska vara!!! Kommer bli super bra!!

Hoppas ni fick en bra alla hjärtans dag igår!!

P & K


Kommentarer
Postat av: Lillis

Vi tänkte fira Hampus på lördag den 21:a om de går bra?? Va ska mange snacka me mig om?? Chansar att de é mig han ska prata me iaf, de brukar juh vara så =) Tack för igår, de va trevligt.. Synd att de inte gick å lura dig på melodifestivalen bara haha.. Kram

2009-02-15 @ 11:04:12
URL: http://lillislingman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0