Nybliven Storvretabo

Ja nu sitter man i nya lägenheten med nya bredbandet o i de nya området!
Känner att nu har vi kommit hem! Ett riktigt hem!
Än så länge så har vi kommit iordning förvånansvärt bra!

Flytten blev ju som sagt en dag tidigare.
Freda kväll drog vi gång med flyttlasset! Blev ett par stycken, sissodär 10 st med Mange o Mig.
Så de gick men en ryslig fart!
Mamma kom o hämta Hampus för att han skulle slippa allt bök o stök o istället få de lungt o skönt hos mormor, eftersom han fick feber mellan torsda-freda natt. Höll i sig hela dan på fredan, fick knappt nåt gjort. Tyckte så synd o min pojke!
Men sen va de skönt att han blev hämtad! Så då va de bara o köra på med packandet o springandet!
När allt sen va lastat o klart drog vi till Storvreta! Men innan så stanna vi på Storvreta Pizzeria o käka för att få ny energi o mera kraft för att orka i några timmar till!
Gick betydligt fortare o få av allting, men sen kom de mest jobbigaste tycke jag,,,
Att packa upp allt!
Men de gick bra! De första jag gjorde va o bädda sängen=)
Höll på o packa upp till 24, men sen va de kudden som gällde!

Upp vid 9 på lördamorronen, börja packa upp men sen drog vi till "gamla" lägenheten för att hämta de sista o städa klart! Sen gjorde vi en snabbvisit till IKEA.
Köpte
MALM Byrå med 3 lådor  ANEBODA Klädskåp

Har så dåligt med förvaring i denna lägenhet, de e nog de enda negativa.
Så dom här två sakerna blev ju utmärkt!
Blev en annan byrå som ni kanske ser=)
Sen kom Hampus hem! Lite hängig fortfarande men ändå pigg!
Är tänderna som spökar på honom skulle jag tro!

Så höll på o packa upp o ställa iordning saker hela dan igår samt idag oxå! Fast idag fick vi oxå besök ifrån Mamma o syrrorna!

Sen har Hampus gjort STORA framsteg här hemma!
Han gick 8 steg i lördas kväll! Stapplade fram men de va ju ändå steg o han tog sig fram! JIPPI!

Bilder på lägenheten kommer imorn efter att jag har fått undan lite kartonger :D

PUSS O GODNATT PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0