Påsar under ögonen

Trodde aldrig att jag skulle kunna må så här dålig över att inte kunna veta hur eller vad man ska göra för att Hampus ska vilja äta eller ens veta vad han vill!

Så mkt tårar har runnit idag...

Hampus vägra äta mat, pröva allt från potatis, makaroner, pannkaka, o pyttipanna... inget funka...Tom gröt pröva jag!

Han har ju alltid varit petig med maten men har ju trott att med åldern att de skulle bli bättre men icke verkar de som..

Försöker verkligen o stå på mig med att inte ge med mig o ge honom välling eller burkmat!
Men efter nästan 3 timmars skrikande o grinande så hade jag inge ork,mod eller kraft kvar att låta Hampus fortsätta så gav honom välling o han somna på en gång! Så sen sov han i 2½ timme... Alltså nu 2:a gången han somnar under dagen...
När han sen vaknar har jag fått tillbaka styrkan o så pallar vi oss ut en sväng, o inväntar pappa!
Känns konstigt o se en såå glad pojke springa ute i snön, efter att ha sett honom så arg o lessen...

 



Men sen när vi kom in så va de dags igen för middag...
Shit jag får ont i magen varje gång lunch eller middagsdags kommer.. Vill bara att han ska äta allt!! Kan ju inte köpa burkar hela tiden! De funkar ju bara inte, inte ens ekonomiskt!
Men tyvärr så fick vi inte i honom nåt nu heller, pröva tom en burk men han skrek o kräktes lite...
Sen gick de inte heller o hålla honom vaken där vid halv 6 utan han somna o sov en 45 min,,, snacka om att han va helt slut efter dagen..inte så konstigt heller när han under hela dagen ätit 2 flaskor välling...
Men fick i säng honom nu vid 8 så hoppas på att natten blir bra!!


Imron blir de ÖF på Heidenstam, första gången faktiskt! brukar ju vara på en Öf på fredagar vid Heidenstam men imorn blir den en helt annan men iaf en för unga föräldrar!
Så skriver mer om de imorn!
Nu ska jag gå i säng så jag har nya starka krafter tills imorn!!
Ska upp skapligt för att åka till Flogsta bvc. Hampus ska få 1-årssprutan!

P&K


Kommentarer
Postat av: Lillis

Du é stark som kämpar tjejen.. Håller me om att burkmaten inte é ekonomisk, Jennifer brukar käka nästan 2 om dagen å jag räknade lite snabbt på de å de kostar typ 450-500 i månaden på bara burkmat när dom lika gärna kan käka samma mat som oss. Men de é bara kämpa han kommer att ge me sig snart.. Kram

2009-02-24 @ 11:52:57
URL: http://lillislingman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0