Vänner & Familj

Igår blev man barnvakt vid 10 tiden på morronen. Natta o Jonna kom på besök. Natta skulle till tandläkarn här i Storvreta så då fick jag ta hand om dom här två små trollen =)

 
Hampus visar upp sin nya motorcykel han fick i present!



Gick en promenad i de vackra vädret, åt lunch o fika! Alltid lika trevligt o sällskapa med er tjejer!
Sen somna jag o Hampus på soffan efter att dom hade åkt vid 4 o sov nästan 2 timmar =) Hehehehe!
LeksandVa ju sedan meningen att vi skulle kolla på Ishockey Leksand spela mot Almtuna! (5-1)Leksands IF
Men de visades ju då inte på tv...SUCK! Så de blev lite bad ist för Hampus.
Så de blev tidigt isäng, skönt !




Men imorse vakna jag av att jag blev kockad av min käre son! Han log lite snällt medans jag höll för munnen o vänta på att blodet skulle börja forsa...
Men ist så blev de en blodblåsa ist, men den gick ganska så fort ner!
Skulle egentligen åkt till ÖF i sävja men  idag skulle vi få besök av Systrarna mina!
Träffas så sällan men alltid lika kul när vi väl träffas! Dom hade tagit med sig semla (jag hatar dock semla) men då blev de iaf en kvar till Mange, han blev SÅ glad!!
Syrrorna visa lite dansmoves till Agnes låten, hahahaha tjejer jag skratta fortfarande! Vill sååå gärna lägga ut de på youtube men då får man väl stryk =)
Sen sist på em så försökte vi gå ut o åka pulka... eller lillsyrran åkte med Hampus. Höga stövlar med höga klackar o kort kjol va de hon åkte pulka i...lilla flicka...burrrr!

Så nu ikväll fick vi besök av Micke, Mia, thomas o Jessica. Hampus fick presenter =) lika glad som alltid!

Imron blir de iaf ÖF i Heidenstam sen STOR HANDLA!

Pusss O KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0