11 Månader


Idag blir min lilla kille 11 månader! Herre gud så fort tiden går!!
Om en månad är han lixom 1 år! 1år helt sjuk!




Åkte till mamma en stund o lämna kvar Hampus där för att Mange o jag skulle till Sthlm o kolla på en bil. Men blev inge byte,,,skönt!
När vi lämna honom sa han inte ett ljud han märkte nästan inte ens att vi åkte. Men sen när vi kom tillbaka efter några timmar så blir han jättte o då menar jag JÄTTE mammig! Kul på ett sätt men ibland är de ganska jobbigt! Han vill inte ens gå till Mange förrän han börjar grina efter mig...
Men under tiden när han va hos mormor sin så hade han inte varit grinig eller låst vid varken mamma eller syrrorna..
Han hade lekt o varit jätte glad.
Konstigt de där!

Igår va vi ju då på 1 årskalas. Fira Sophia o Karim från mammagruppen! En mkt intressant o kul kväll blev de:D
Med kurdisk dans för hela slanten. Va kul o se, har ju lixom aldrig varit med om de förut. Så de va spännande!
Man kunde nästan inte tro att man va på 1 årskalas, men så va de hahaha!
När vi kom hem så va Hampus fortfarande i full gång! Han kröp o prata o lekte fram till halv 10 nästan. Men sen blev de sängen:D
Han slockna direkt o vakna endast två gånger inatt pga nappen, behövde inte ens ge honom välling under natten!
Han va hel slut!

Imorn blir de bak av samt städ o tvätt inför tisdagen. Min födelsedag!
Blir middag med Mamma o syrrorna!

Natti natt natt på er ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis Hampus på 11 månaders dagen =) kram

2009-01-19 @ 10:51:36
URL: http://linaramone.blogg.se/
Postat av: nathalie

Grattis hampus !!! / puss jonna

2009-01-19 @ 11:22:32
URL: http://nathaliebrundin.blogg.se/
Postat av: Lillis

Grattis Hampus i efterskott.. Å grattis Mari önskar jumkils tokarna

2009-01-20 @ 09:13:22
URL: http://lillislingman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0