13 dagsafton


Godmorgon!

Så va de tisdag...
Har suttit här på morronen o grinat för att ha tittat på Norges Kronprins & Prinsessa.
Livet Mette- Marit hade innan hon blev kunglig. O tjöt verkligen när dom gifte sig. De orden Prästen sa till henne att:
Du börjar nu om med ett nytt kapitel med blanka sidor....
Du har haft många motgångar men har stått stark o visat din ärlighet...


Vilken lycka hon haft från botten o nå nu ända till toppen!  Lycka till önskar jag henne!




Idag e de ju Röd dag... Hade helt missat denna dag så när Mange låg kvar i sängen vid 7 tiden i morse så kasta jag mig upp för o väcka honom...
Trodde han skoja med mig när han sa att han va ledig. Men så sant va de!

Tisdagar brukar oxå vara The Hills dag för mig! När Hampus sover sn fösta lur brukar jag sätta mig framför datan o gå in på Mtv.com o kolla på de nya avsnittet av serien. Har fastnat totalt för den. Allt börja med att lillsyrran börja kolla på Laguna Beach, så fastna jag o sen har jag följt med fram tills nu.
Men förra veckan va de sista avsnittet för säsongen. Men har hört att de kommer nya! Jippi!
Så nu vet jag inte alls va jag ska göra på mina tisdagar när H sover.
Mammiga hussysslor kanske....not:D
Nya serien The City med Whitney från the Hills har ju börjat! Så den måste man ju följa!


Sen sen får vi väl se va dagen har att ge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0