Barnfest!


Lördagen
började med att jag höll på o få en hjärtattack när jag 5 på morronen går upp för att göra välling åt H.
H låg i våran säng då o sa till Magnus att han får hålla koll på H nu för att jag skulle fixa välling.
Men när jag kommer tillbaka in i rummet, som e kolsvart, hör jag att H gnäller lite o när jag letar mig fram till sängkanten så gissa vem som stod där på alla fyra om inte Hampus!
Mitt hjärta stanna nästan! Usch ryser när jag bara skriver om de...
Men sen fick Mange höra ett o annat vill jag lova!

Så morronen börja ju tufft men dagen forsatte o blev en riktigt bra dag!
Hampus o jag åkte på barnfesten ute i Ramtsa! Så mkt barn har Hampus aldrig sett tror jag...
Men kul hade vi. Träffa Hampus kompis Hugo o hans mamma samt an massa andra bekanta o så klart H mormor!
Vi dansa runt granen, fika, de va lottdragning...men så klart vann vi inte utan vi vann åt mamma, hade hennes lappar oxå så på sista utropet så vann hon..Typiskt!
Sen dansa vi lite till o tills sist kom tomten med godis till alla barnen!
En mkt lyckad dag!
Äntligen hemma igen och helt slut så somnade Hampus en stund. Jag satte igång en tvätt o damsög av lite ute i köket.
Sen blev de en lugn mysig hemmakväll!

Nu har Mange iaf köpt ny bil, eller blir väl våran bil:D Blå Volvlo V70. Riktigt fin. Nu känns de bara som hund o hus fattas sen e familjebilden klar hahahah!

Idag söndag blir de nog ingen barnfest. Skulle ha åkt på en till idag med Manges mormor men som de ser u nu så blir de inget men vi får se..



Hampus dansar med mormor

 



Mormor med Hampus

  


Vete sjutton men alla bilder blev jätte konstiga o röda...skumt..men men man ser lite iaf:D

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0