Coool mamma!


Vakna 9, skulle egentligen ha åkt till ÖF som alltid vid 10 på fredagar men idag kände jag varken för att stressa eller sitta på se buss på morronen...
Så prata med Natta på msn o hon skulle inte heller åka så då kände vi för att vi oxå kunde stanna hemma!
Eller hemma o hemma...
Vid 2 tiden gick Hampus o jag ner till Ica o hämta ut H.s nya skor,men shii fick jag... Hade sett fel på skonr så hade beställt 33 ist för 23 o nu finns de inga andra skonr kvar. Så bestämde mig iaf för att behålla dom. Kosta ändå bara 75:-
Sen åkte vi ner på stan för att köpa födelsedagskort till Sophia o Karim, Sophia fyllde 1år i måndas o Karim fyller 1 år idag! Så imorn ska vi åka o gratta dom! Ska bli kul!

Gick nyss in på Facebook o ser att jag fått en vänförfrågan...
O då inte från vem som helst, utan min Mamma!
Hahahaha så sött!
Hon har pratat om de förut men har väl inte riktigt trott att hon skulle göra de men nu är hon iaf vän med mig:D hihihi



Ute o träffar på grannes mysiga o keliga katt! Hampus älskar den!



Hampus i vagnen när han följer med mamma tilltvättstugan.
Vet inte hur de går till men kan inte rotera på bilden när jag tagit med mobilen...
o sen flyttat till minneskortet,skumt!

Nu ska jag kolla vidare på Runawy Bride

// Mari


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0