Dan före min dag:D


Så va de måndag igen!
O de snöar, Wiieee! Så måste ta o gå ut med Hampus så han får gå med dom nya stövlarna!
Men annars idag så blir de en städ,tvätt o bak dag. Allt inför imorn!
För just i detta nu luktar de barnbajs i hela lägenheten känns de som...
Hampus har bajat 3 gånger efter varann nu, o de e ju inte lite,,, Men nu sover min prins! ♥
Så jag ska passa på o städa på toaletten,i köket o vardagsrummet så att jag sedan kan torka av golven!


Hampus i världens shysstaste pyamas!

Fick alldeles nyss posten..med räkningar.
Usch!
Så ska vara duktig nu o lägga in dom på betalning på en gång så har man de gjort. O så självklart kommer den där roliga räkningen från adressändring på 400 spänn.
Och sen en annan från Åhlens, visste inte att man behövde betala för att ha åhlensklubbkortet. MEn de måste man tydligen, 100 kr/4år. Ok de e inte mkt men va fan ändå!
Men sen fick jag en liten kul sak på posten. Brev från Folktandvården med en kallelse till Hampus! De ska bli spännande!
Hampus kanske inte kommer tycka de e så kul men de ska bli spännande o se va dom säger!

Men nu ska jag ta mig i kragen o börja städa!

Ha en bra dag på er alla glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0