Hyper


Ja igår kunde man inte tro att Hampus hade haft 40 graders feber dan innan.
Han va hel hyper hela dan! Snacka om att ta igen sig fort:D
Så fick gå runt o plocka efter honom efter att han först varit o röjt ur skåpen i köket, sen in i sovrummet o möblerat om bland alla kläder, vidare ut i hallen o kasta runt alla skor, sist in i vardagsrummet o hade kalas med alla dvdfilmer o VHS och alla hans leksaker. Så helt slut efter en härjad dag så tänkte jag att jag sätter honom i badet så han kan lugnar sig lite..HAHAHAHAHAH på mig! Inte då, han va vildare än vildast där! Stoppa ner halva ansiktet i vattnet o gjorde bubbler o skratta för miljoner:D Så sött o se men trodde sen att han skulle bli trött efter allt så borsta tänderna på honom o sen satte vi oss i soffan o kolla lite vänner. Sen gjorde jag en flaska välling o lag honom i sängen. Han sov från 20- 21.30 sen ville han vara vaken! Vid 23 så lag jag honom i våran säng orka inte sitta uppe längre men han ville inte sova ...
 Så inte förrän halv 6 imorse så somna han riktigt ordentligt o kunde då sova till 10.
Jag är helt död idag!!!!!!!!!!!!
Men inte lillgrodan till son jag har! han röjer idag med!
Sen nu efter han varit så febrig så har han fått för sig att han bara vill ha välling frukost lunch o middag...
Ja ja låt gå ett tag då men kommer få panik ifall han inte börjar äta snart! Gaaaaa :p


Morrongympa i supersräkt!

Blir en annars lugn dag idag!
Har varit ute o vandrat i de vackra vädret idag! Så nu sover min lilla ängel! Så ska ta en sväng med moppen nu!

// Mari


Kommentarer
Postat av: Lillis

Skön bild på lill killen =) Haha jag kopplade till moped när de hade skrivit moppen haha.. Trodde att du hade blivit helgalen..

2009-01-14 @ 17:34:05
URL: http://lillislingman.blogg.se/
Postat av: emely

Så bra :)

Jo jag jobbar som vikarie, så det blir mest att hoppa in när det behövs! FÖrsöker att hitta något annat med, men det är inte de lättaste i dessa tider! Vad gör du nuförtiden? fort mammaledig?

2009-01-14 @ 21:34:35
URL: http://metrobloggen.se/grannas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0