Influensa


Ja ha då va den här...
Inte direkt att man har väntat på den men nu e jag förkyld o lite febrig o hostig samt att så klart H oxå börjar bli de!
De e tamme F-N så himla typiskt att man ska bli sjuk när man har tusen saker inplanerade!
Samma sak när vår föräldagrupp skulle bli intervjuade o fotade för UNT.
Nä då blev Hampus
Som förresten är med idag i tidningen kolla:

http://www2.unt.se/avd/1,1826,MC=48-AV_ID=849542,00.html



O nu härjar influensan när man ska träffa kompisar idag,imorn..och på lördag o söndag på barnfest.
Men hann iaf igår träffa mina efterlängtade mammor:D
De har ju kommit till några små i gruppen. Man blir så varm i hjärtat när man ser en så pytteliten bebis. Vill ha en till! Fick ju så klart hålla lilla Christoffer!Mmmm så mysigt!

Men en som blev avis va ju Hampus! Han snabba sig o kröp till mig o börja slita i byxorna för att få komma upp!

Så lite skillnad va de ju o ta upp Hampus som väger 6-7 panner mer:D

Kan inte förstå att Hampus oxå varit så liten, tiden går alldeles för fort ibland!

Ännu mer framsteg för min lilla prins!
Han står helt själv nu, släpper taget från saker o står jätte länge helt själv!
Han dricker ur flaskan själv!
Och igår tog han som ett halft steg...eller han drog foten lite när hans stog.Inget kliv dock men de kommer snart!:D
Är såå stolt över min plutt!

Idag måste jag försäka städa...ska försöka orka iaf!
Usch va hängig man blir när man e förkyld o hostig mm
Man har så mkt o göra men orken finns inte.
Men måste fixa lite för imorn får vi besök av en vän från staterna:D
Hon är här på ett kort besök för att kolla skola inför nästa termin. Så förhoppningsvis innan året är slut så har hon flyttat hem till Sverige!:D

Men nu när H vaknar så måste vi ner till ica o inhandla mat. Totalslut med välling,burkmat o frukost grejer.

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Anna

stackars er som är sjuker igen! de va väl inte länge sen ni va de sist..

då lär ni väl inte komma imorgon :( men de va kul o se er igår iaf! :)

krya på er!

kram

2009-01-08 @ 12:29:36
URL: http://annabl.blogg.se/
Postat av: SKÅNE

hej vilken söt son du har!

gillar din blogg !

2009-01-08 @ 23:05:57
Postat av: Mari

Tack på båda sakerna! Har du en egen blogg?

2009-01-09 @ 08:48:07
URL: http://marilundin.blogg.se/nyhar
Postat av: SKÅNE

nej inte än men det finns planer på att skaffa det :) dock är jag dålig på att uppdatera.

hitta till din blogg från en länk på emelie anderssons blogg :)

2009-01-10 @ 15:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0