Ny design


Kolla in min nya fina blogg som Emmilie, Nathalies syster har hjälp mig att fixa!
Tusen Tack!


Igår blev de en heldag hos mamma/mormor! Mkt skönt o bara få ta de lugnt hela dagen!
Mange kom senare o hämta oss för att åka o inhandla lite mat o sedan åka hem. Med i bilen sitter oxå Manges lillebror. Så fick en övernattare här inatt:D
Nu ska jag röja undan i köket med disk o städa upp lite innan gärsterna kommer. Sen har Mange, Hampus o Jonas åkt iväg till maxi så de e skönt att man e själv när man har lite brottom...
Så varför sitter jag här...
Va bara tvungen o kolla hur min blogg blev! Är super glad:D

Ha en super skön dag mina kära bloggare

Kommentarer
Postat av: Anna

fiin sida :D

2009-01-26 @ 09:52:30
URL: http://annabl.blogg.se/
Postat av: chrille

Jag håller med dig! Blev jättefint här nu. Men be henne ta bort fyrkanten med krysset där profilbilden fanns förrut. Annars kan jag berätta för dig hur man gör

2009-01-26 @ 15:47:09
URL: http://chrillelingman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0