Stresssssssss


Usch kände mig riktigt dålig idag, Hampus lunch blev välling.
Men han sov fram till 12 halv 1 o sen va de bara o skynda sig ner på stan för att hinna till tandläkarn.
Där fick vi information om tänder, mat, napp, tandborstning mm.
Sen kolla hon lite på Hs
8 fina tänder =)

Sen gick vi ner mot stan, o gick in på myrorna.
Tycker om o gå in där o kolla lite o bara strosa, men gick in på barnavdelningen o hitta den sötaste "åkpåsoverallen" till en nyfödd!
Åååååååååååååååååååååååååååååååå
Blev så kär så jag nästan höll på o köpa den!
Men hejda mig när jag kom på att mamma min kan sy en sån till vårat nästa barn! Men nu vet jag iaf precis hur den ska se ut! hihihihi

Träffa Natta o Jonna sen o gick till Chagall o fika lite. Maria o Sune kom, så länge sen tjejen! Blev en kortis men får catscha upp mer en annan dag! Sen kom Helena, Selma o Johnny.
Sen va de dags att ta bussen till Flogsta Bvc/Mvc för en återträff med ungamammorna från när vi va gravida.
Va inte direkt en höjdare, trodde de skulle vara roligare, men hade kunnat varit utan detta...men men!

Väl hemma så blev de pannkaka som blev middan idag!
Sen kom jag på att de e Tisdag idag om 3 dagar så flyttar vi o vi har fan inte packat ett dugg...
Så efter middan va de bara fram med kartongerna o börja slå in o paketerna saker...
Guuu hur ska vi hinna känner jag just nu, inte direkt sugen e man på o packa heller...
Men men de e bara o sätta igång, har tagit en lite paus nu men måste fixa klart i köket nu innan läggdags för de ser ut som en  tornado har varit o härjat där inne =P

Imorn blir de en liten snabb träff med Olsson! Sen hem o
packa packa packa packa packa


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: nathalie

Fan va härligt ni verkar ha det just nu :) haha !!

2009-01-28 @ 08:50:58
URL: http://nathaliebrundin.blogg.se/
Postat av: Lillis

du får säga till om du vill ha hjälp me packningen å städningen... Kram

2009-01-28 @ 09:12:21
URL: http://lillislingman.blogg.se/
Postat av: chrille

Jag hittade felet och har åtgärdat det åt dig nu.

Allt funkar som det ska nu! Ha det bra bland lådorna!

2009-01-28 @ 12:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0