090112



Detta verkar aldrig ta slut!
Nu inatt vakna vi av att Hampus hade fått över 40 graders feber. Han har aldrig någonsin haft så mkt i feber. Man blir ju lite skakis men vet oxå att barn får jätte hög feber, men de va ju ingen tvekan om att ge honom alvedon!
Så har inte blvi så mkt sovande inatt, tog tempen sen igen vid 6 o stod då oxå på 40, gav alvedon o sen vid 9 hade de sjunkit ifall till 38.5. Men gick nu upp igen vid 12 så i med alvedon igen.
Så fram tills nu har han varit jätte hänig sovit nästan hela tiden o varit jätte varm o varit så där rödrosig i ansiktet.
Men nu efter en  ca 2 timmars vilande så sittar han nu med mig framför datan o pillar med saker samt oxå har lekt på golvet. Så de e ju bra!:D
Så ska nog ta o sätta på Bamse filmen nu o ta fram lite glass till lillpojken!


Idag fick jag papper från Försäkringskassan...
Usch orka ens öppna, tycker verkligen inte om dom.
Men ska man ha pengar så blir man ju tvungen...
I papperna stod de iaf att den 17 Jan får jag slut på föräldradagar så för att jag ska kunna få Manges 180 dagar så måste han skriva på ett papper där han skriver över dagarna på mig...
Att man inte bara kan ringa o bekräfta de vore ju såå mkt enklare!
Men men de e väl bara o skriva på dom o skciak in så fort som möjligt!

Grattis Sophia på 1 årsdagen!
Får komma o fira dig en annan dag!:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0