Framsteg,hackiga rutiner & sovmorron!


Idag fick jag sovmorron! Jippi!

Mange gick upp med H kl 8 o jag fick då sova om ända till 10!
H har sovit väldigt taskigt inatt... Vriid o vänt sg o vaknat flera gånger...
Så va så himla trött när han vakna så Mange gick upp med honom ist!
Tänk om man kunde få så lite oftare heheheh!

Burr oxå när man kliver upp o hör att de e -13 grader kallt ute idag!
Vågar man gå ut?!

Stora framsteg idag! Hampus har börjat dricka ur flaska själv! *ler*
Så sött o se en sån liten krabat göra mer o mer framsteg här i världen!




Lite hackig dag, lite rutiner ur gängorna...
H brukar vakna mellan 8-9, o äter då frukost
Sen brukar han sova igen vid 10-11, o då fram till lunch
12 lunch
15 mellis
o efter de em napp till 17 ungefär
18 Middag
Sen vid läggning välling 20


Men idag o igår oxå så har vi kommit ur rutiner, några iaf...
Som idag vakna han 8 o sov inget innan lunch men så nu sovar han kl12.
Känns inte så bra....känns som han kommer bli trött sen vid 17-18 tiden igen, som han blev igår då sov han vid
17 fram till 18.30...
Så svårt o få isäng honom igen efter de.
Men nu när en ny vecka börjar, så ska vi komma tillbaka in i dom gamla rutinerna!

Har förresten namnsdag idag:D Ruthan !
Mamma ville egentligen döpa mig till Ruth-Mari...
Men tack gode gud för pappa! Han satte stopp för dom fasonerna!

Nu ska jag fortsätta titta på Körslaget innan jag går ut till tvätten igen!

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Lillis

grattis på namnsdagen

2009-01-04 @ 16:03:57
URL: http://lillislingman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0