Award till mammabloggar!


Jag fick denna award från  både  Nathalie & Anna! Tackar så jätte mkt tjejer!♥
Ni förtjänar självklart denna award också!




Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den!
Lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem, om att de har fått den!
 

_______________________________________________________________

Här är dom som jag läser och som jag tycker ska ha ett stort o fint Award!


Nathalie, Jonnas mamma- Vi träffades första gången via föräldragruppen på Mvc. Sen tog de lång tid innan vi fann varann igen, hade då fått våra små solar:D En riktigt härlig tjej, pratglad o mamma till en gudomlig liten flicka!
En blogg som jag läser jämt och som du bara måste läsa!

Anna, Madeleines & Gabriels mamma- En härlig o go tjej som jag träffade via fikagruppen (mammagruppen) som bara hade Madde när jag träffa henne första gången men va då gravid med lilla Gabriel. En blogg som jag oxå läser varje dag!

Maria, Sunes mamma- En cool mamma som jag träffa i fikagruppen. Har Sune som är lika gammal som Hampus skiljer en halvtimme eller så. Har oxå ett fränt klädmärke Marysoul . En riktigt härlig brud!
Kolla in denna blogg!

Ronja, Charlies mamma- Träffa oxå den här tjejen via fikagruppen. En söt o stark mamma till lillpojken Charlie! Söt blogg!

Emelie, Caspers mamma- En sprallig brud som jag börja prata med via familjeliv.se. Har en intressant blogg där hon skriver om sitt mammaliv, mode & nöje!
Kolla in denna!


Be Proud tjejer!



Kommentarer
Postat av: maria

haha, tack sötnöt! :)

2009-01-18 @ 10:55:33
URL: http://marysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0