Välkommen 2009!


Nytt år, nya planer, ny lägenhet

Firade nyår hemma hos Manges syster o familj. Lugn kväll med mat o dryck!
12-slaget blev dock lite annorlunda än tidigare...
Hampus o jag blev ensamma kvar inne medans resten av gänget va ute o sköt raketer!
Men fuka inte o gå ut med H, han blev så rädd, va ju lite synd att man inte hade med hörselskydd... Men de va skönt o sitta ensam med H o mysa. Han va sååå trött så de va skönt o få lite lugnt o skönt en stund när dom andra gick ut!
Heheheh
Men annars så va de ett bra nyår! Kom på dan efter bara att vi hade ju fått värsta utsikten över stan o alla raketer ifall vi hade stannat hemma...o gått upp på taket! Men men få bli en annan gång:P

Nu e granen äntligen utslängd! Barra så förjävligt så orka inte ha kvar den...inte när man har en liten som e där o pillar hela tiden!
Men va tomt de blev....
Idag ska jag o H ut o pröva hans nya vinterstövlar som hans mormor köpte åt honom igår! Inte så lätt bara o få ner dom små fötterna i skorna...man får inte rikitigt ner hälen. Men vi måste ju ut o pröva!
Sen ska jag börja o kolla lite o rensa bland saker under sängen i i skåpen...Kankse kan göra oss av med lite saker innan vi flyttar!
Shit de e snart! Känns sååå spännande! inte kanskeo packa o bära alla saker fram o tillbaka men när man ska möblera o sätta upp saker o fixa o dona! hihiihih ska bli kul!

H har varit hyper sen 8 imorse så nu ligger han äntligen o sover en sväng innan lunch!
Så nu ska jag passa på o gå o duscha!

Puss på er alla glada o hoppas början på erat nya år har varit bra!o fortsätter så!



Jag o H nyårsafton dagen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0