Fina sommar!

Så härligt att kunna gå ut på verandan öppna glasdörrarna o bara njuta av solen! och sen bara kunna ta två steg för att sätta fötterna i gräsmattan. Sååå härligt!!
I torsdags fick vi fin främmande från min mamma o syrran med kille! Vi tog en fint och satte oss på gräsmattan utanför lägenheten! Så mysigt! Och sen tog Hampus ett dopp i badbajan och skvätte vatten runt omkring!
En riktigt mysig dag och till råga på allt så fick jag hjälp av min mamma att rensa i rabatterna !! Så nu är det så fint så fint!!
Sen åkte vi hem o grilla hos Manges syster samt bada i deras pol, kallt men trevligt!

   



   



Igår blev ännu en solig och varm dag, så jag och Hampus bestämde oss för att åka ut till mamma och sedan åka ner till Wik och bada! Hampus var så glad och mysig hela tiden, inte ens gnällig fast han inte sovit någon middag. Och han bada o bada o bada o bada o bada o bada o bada. Han blev så arg när jag tog upp honom, men han började bli lite blå om läpparna så jag var ju tvungen!
Så vi åkte inte hem förrän halv 5. brände ryggen lite men idag är jag brun, inte röd hahahahah!
Shit brukar aldrig bränna mig, brukar inte ens behöva använda solskydd...men efter att ha fått barn så har det förändrats, men på med lite solskydd så är allt toppen hahahaha



Imorn blir det Västerås och Power Meet som gäller så idag ska jag tvätta lite så man har nå klädet o sätta på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0