Härliga tider!

Som jag nu har skrivit ut på Facebook likså ska jag göra här, eftersom det har redan kommit ut lite överallt och dom flesta redan vet....



Hampus ska bli storebror!  Ja, vi ska få en liten knodd nu i December!
Allt va planerat redan från början när vi hade fått Hampus att nästa barn skulle komma med 2-3 års mellanrum =) blir inte riktigt 2 år mellan men nästan!
Så den 28:e December är det beräknat, får sedan se vad som sägs vid ultraljudet som vi snart ska göra!
Känns helt annorlunda denna gång, är inte lika nervös eller rädd... eller jo rädd man vill ju att allt ska gå bra! Men inte nervös o rädd inför förlossning o så... Det känns helt ok, eftersom det gick så himla bra när Hampus kom!
Denna gång är det mera det här med att vi måste flytta till större, eller vi måste tänka om med hur vi ska göra med denna lägenhet o att vi kanske inte kan flytta från Storvreta eftersom Hampus ska börja här på dagis i höst...
Så det är mest sånt o sen självklart hur man ska göra med vagn o så! Vad ska man ha!
Annars känns det SÅ RÄTT!! Detta klarar vi så länge vi hjälper varann och inte stressar upp i onödan !


Äntligen så får jag/kan jag sjunga ut att vi ska ha barn!
Så nu går vi i längtande tider =)
Hampus förstår nog dock inte detta än men ju längre tiden går o ju större mage jag får och ju mer Hampus förstår mer så kommer han snart föstå att han inte kommer bli ensamt barn längre =)!! Han kommer inte vara minstingen längre. Han kommer bli den bästa storebror man kan ha!!

Puss på er nu så hörs vi snart igen!


Kommentarer
Postat av: Elin

GRATTIS:) Vad roligt för er! Hoppas allt går bra. Kram från Elin och Robin

2009-07-13 @ 18:13:29
URL: http://doncellita.blogg.se/
Postat av: Lina

Grattis igen tjejen! Jag fick ju äran att veta för rätt länge sen så jag har hunnit smälta det och tycker det ska bli skit skoj. Underbart! Jag saknar er som f*n där i Uppsala. Min tid räcker inte till att komma och hälsa på :( Vill inte ni komma till Åland snart igen? :D

2009-07-15 @ 07:53:44
URL: http://linaramone.blogg.se/
Postat av: Sara Johanna

Ååå, grattis till livet i magen som växer sig större. Vad kul för Hampus som ska bli storebror. Har du varit på UL?

Grattis än engång.

Kram

2009-07-15 @ 12:49:17
URL: http://sarajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0