1 dagen på junimånaden(sommarn är här!)

Idag har det ju varit änu en kanon fin dag!!
Så idag gjorde faktiskt jag och Hampus iordning varsin lunchbag och drog bort till en lekpark och satt där och bara mös på förmiddagen, och lekte förstås! Hampus åker nu rutchbana helt själv samt går upp helt själv! Stolt!
Sen gick vi handla lite blommor för att plantera lite ute i rabbatten samt krukorna till altanen, har ju nu köpt begagnade utemöbler! Passa som en smäck!
Sen har vi varit ute nästan hela dagen!
Samma sak igår! Då gick vi bort till en dagislekplats med grannen o hennes två pojkar, och lekte och stoja.
Sen åkte vi ham till mamma och fira henne på Morsdag! Grilla och åt cheesecake! Samt att Mange fick igång pappas gamla fyrhjuling och satt och körde den, och Hampus förstås!
En rättaresagt lyckad sommarmorsdag!

 

(Ja jag vet, ingen hjälm, fy skäms!)

Kommentarer
Postat av: Lillis

Haha nu förstår jag att mange inte hade tid att svara när jag ringde. Men iaf så finns de 4 st pappkassar me kläder här hemma, allt från stl 50 å uppåt. Mycke ser helt nytt ut. Sa även åt Micke å mia. De é mest kill-kläder å vitt men även lite tjej kläder.. Farbror Pelle var förbi i lördags me kläderna. Kramar

2009-06-02 @ 08:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0