Bad bad bad!

Igår drog vi till Fyrishov med ännu en super duper varm dag!
Träffa Natta och Jonna på stan för att fixa lite käk o sen åka vidare till fyrishov och möta upp Selma Johnny Helena och hennes bror med lilla Vera.
Blev en lyckad och mysig dag med barnen! Köpte tom en badring till Hampus så han kunde bada med mig i stora bassängen...men icke..
Han bara grina och grina...ville inte bada...sen när jag skulle gå ner med honom i lilla barnpolen så vägra han också...
Så inte mycket bad för oss men Hampus lekte i lekparken och va så nöjd ändå!



       

Så härligt söta barn!!

Sen kom Mange och hämta oss o vi drog och stor handla på Ica i Gränby. Snacka om hott väder igår... kl 19 på kvällen va det fortfarande 28 grader varmt ute! Helt sjukt!
Men efter man packat upp alla matvaror så var det bara o börja röja ut i både badrum och kök för idag kom nämligen målare och måla om där =) SÅ GLAD!! Äntligen!! Nu ser det iaf skapligt ut emot va det gjorde innan hahahha!
Så Hampus och jag blir hemma hela dagen. Men imorn hoppas vi på att åka och bada med mormor !!!

Så härligt med fint väder men måste säga att det är lite jobbigt med denna värme när man har barn....
Man är aldrig nöjd hahahahaha

Ut och sola med er nu !! Jag tänkte sätta mig en stund innan lillkillen vaknar!

Kommentarer
Postat av: Lillis

Saknade lill-killen igår.. Jennifer fick rocka loss lite i Ulva.. Lika mycke folk igår som förra veckan men jag tror att de va mera bilar igår. Alla bilar fick inte ens plats innen på området.. Kram

2009-07-01 @ 11:20:03
Postat av: elina-mamma till Theo

Vilken fin blogg och vilken otroligt söt liten grabb du har :)

2009-07-03 @ 11:50:29
URL: http://elinasnartmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0