Forts. Vår midsommarhelg

Midsommardagen började ganska så lugn med att rensa och plocka lite från gårdagen.
Sen bar det av till Björklinge där en massa tivollin och spelstånd väntade! Hela familjen Lingman samt Christe,Bea och barnen.
Hampus blev helt såld på alla karuseller så vi åkte hela tre gånger på en o samma, det va den enda jag vågade åka med Hampus på. För våga inte riskera att låta honom åka själv, o så börjar han grina eller så o då får jag panik...
Men iaf när vi åktre så skratta han och hade jätte skoj! Men nästa år då lovar jag att han ska få åka själv!!
Kolla på dragkamp och spela på alla möjliga stånd, vann dock inget...
Sen fick Mia och jag för oss att åka en krausell...bläckfisken,,, o Herre J-AR vad det gick o vilka kvällningar man fick...
Det kommer jag inte göra om...men jag som verkligen gillar karuseller...men att må så illa vill jag inte göra igen...

Sen blev det eftermiddag och vi åkte hem till mamma/mormor för att lämna av Hampus där för denna kväll så skulle faktiskt jag och Mange ut!!
Christer och Bea kom och hämta oss, vi åkte och käka lite sen drog vi vidare hem till dom och sen började festandet!
En massa kareoke och snack för fulla muggar... Riktigt trevligt! Sen strax efter 12 så bar det av mot stan ner mot BJ...
Kom dock inte in vi va 1 år för unga... suck..och när fan började dom gå efter de...men så gick vi vidare till det närmaste stället och det var Flustret och där är det 25 men med lite smör från mig så kom vi in =)
Men stanna inte länge, kanske en timme sen tog Mange och jag taxin hem till mamma/mormor och sov där!
Så hela söndagen blev hemma hos mamma. Så skönt att vara här när det är fint väder och Hampus kan springa helt fritt och leka med bilarna och köra motorcykel med pappa!!!! En riktigt härlig dag!!!

 






Kvällen...

 
Mange och Christer....ni e ju för goa





Min kärlek.....och en liten mupp =)


SÖNDAG....








SLUT PÅ VÅRAN MIDSOMMAR HELG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0