Hallå Hej!

Jo hej, ännu en gång som jag är riktigt dålig på att uppdatera mig...

I torsdags åkte vi och gratta Hampus kusin Jennifer på 1 årsdagen, och det va inte bara hon som fick presenter =) Vi fick också en massa smaskigheter, hela 2 stora papperskassar med en massa barnkläder! Jag va som ett barn i en godisaffär! Tog nästan allt som fanns i alla 4 kassar, så det blev två som vi tog hem!! Men mkt blev det att tvätta upp hahaha!

Så fredagen blev ännu en tråkig regnig dag, men med regnkläder på pojken så drog vi ut till lekparken !

Sen på kv'ällen skulle Hampus och jag åkt och gratta Natahlie på hennes 21-årsfest men orka inte böka med Hampus så där sent så det blev bara en liten middag med syrran!

Sen kom äntligen lördagen då mamma min skulle ha sin 50 årsfest! Så börja redan på morgonen att baka små ostpajer tills festen, sen bar det av med allt till festlokalen! Så det va bara och börja duka och blåsa upp ballonger när man kom. Folket börja rulla in vid 18, kul att så många kunde komma, o speciellt av alla mina kusiner, inte alltid men ser alla samlade så där!  Blev en så himla lyckad fest, förutom att Hampus vägra sova där så Mange drog hem till mamma och lag honom där så jag fick vara kvar och ha kul med mamma! Hampus fick också presenter =) av min faster o farbror, mugg,djup tallrigkoch vanlig tallrik samt påslakanset! Otroligt snällt!
Allt blev mycket sent så vi kom inte hem förrän efter 2 men det va värt de!! Sen fick jag reda på också att min andra kusin nu ska få ett barn 1:a januari! Så kul!!!!!!
Sen blev söndagen en mycket lugn och slapp dag, alla va så trötta!
Och idag förbereder jag mig mentalt på det stora lång jobbpasset imorn på Wik! Hela 15 timmar...
Men de ska bli kul! Hoppas man kommer ihår hur man gör bara =P
Så Mange blir hemma precis hela dagen imorn med Hampus, eftersom dom ska på besök på Hampus blivande dagis imorn! Spännande!

Nu ska jag lägga mig bröva min lilla sömntuta och kolla på en film!

Bilder från i torsdags i sandlådan, Hampus har sin nya fyndjacka på sig!





Kommentarer
Postat av: Lina

Det er gott ut det där. =) haha..

2009-06-15 @ 20:25:50
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0