Men titta solen är framme!

Tisdagen var min första jobbdag på Väldigt Väldigt Väldigt länge ! I början va det tungt men sen flöt allt på så bra så hela dagen gick så himla fort: Men snacka om att jag känner av det dagen efter...
Supertrött och har så ont i fötterna,öm längs hela sidorna...
Men det va värt det =) Skönt att komma bort o bara tänka på nåt helt annat än mammagöror!
Så  det var  Pappa och Son dag! Mange verkar ha haft väldigt kul! Även Hampus! Det märks på honom att han saknar sig pappa!!!Inte alltid det är dom två en hel dag!

Onsdag va en födelsedagsdag då vi gick med Jonna Nathalie och hennes lillasyster till Charlies födelsedag!
Väldigt lyckat med vackert väder för vi va ute och grilla och lekte!!Riktigt kul!
Så här kommer det lite bilder

                 
                        Födelsedags pojken

Idag började det bra med uppehåll på vädert medans Hampus o jag var ute i lekparken samt va o inhandlade varor tills midsommarafton då vi får middagsgäster samt förhoppningsvis ska kunna grilla...
Men det ser inte så väsrt lovande ut på vädret men men vad är inte en midosmmar utan regn här i Sverige?!
Men ska iaf  fixa en krans till Hampus på något sätt!
Men nu ska jag sätta kameran på laddning för imorn ska jag vara papparazzi!!!!!!!!!
Hampus 2:a midsommar men hans första åktur på lövskrindan!

Glad midosmmar på er alla!!!!Håll tummarna för lite sol iaf!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0