Regnig onsdag


                                         Min turbanprins

Idag har vi varit hemma och inne hela dagen, pga av allt regn...
Så har kollat på hela tre filmer, kan vara skönt ibland det också!
Sen sitter jag och tänker inför fredagen...
Mange ska bort med jobbet på painboll och middag så där är det bara och glömma att han kan ta med hampus...
Sen jag är bjuden hem till Nathalie på hennes kalasparty=) så så som det ser ut nu så hänger Hampus med mig. Mamma ska ju ha fest dagen efter så hon vill jag inte fråga om barnvakt eller så inte heller någon annan som inte kan ha Hampus sovandes hos en...för att passa tid med att åka hem och lägga Hampus vill man ju inte så han åker med mig troligen så vi kan vara där till middag iaf!
Nu ska jag springa efter min lilla buse som håller på och röjer här hemma... inte kul för honom och bara vara inne en hel dag...förstårligt!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0