...

Dåligt dåligt av mig att skriva så sällan... syrrorna tjata i helgen o sa att jag mspte skriva nåt så nu ska jag banne mig göra de=)
Sen vi flytta ut datan till tv.n så har det blivit "svårare" och skriva med en liten klåfingring till pojke man har !!
Har varit ganska så trött också med att sätta sig ner och skriva, har inte gjort så jätte mycket spännande, förutom att träffat mina underbara tjejer Jonna och Natta, varit på två studentmottagningar, firat Nationaldagen hos mamma och varit hemma med min underbara pojke! Mange har jobbat över otroligt mycket nu senaste tiden, inkl helger så har blivit ganska så trött på det men jätte bra att han jobbar men någon måtta får det vara ibland!
I helgen va det alltså fullfart för alla studenter att säga hej då till skolbänken! Shit kommer ihåg själv hur det var, vill ta studenten igen! kanske inte och gå dom tre åren men själva studentdagen är ju nåt alldeles extra!!
Och denna blev ganska hektiskt också, först in till stan och möta upp mamma som hade varit på utspringet, dra upp till Gränby och köpa presenter, sen hem så mamma kunde byta om, sen till första mottagningen där hedersvärden somna på soffan =) vidare upp till Vittinge där nästa student vänta och sedan hem med en sjukt trött son som inte ahde sovit på hela dagen!
Skönt då att Nationaldagen blev lugn, åkte hem till mamma senare på eftermiddagen och åt mat och kolla på fotboll, Sverige- Dannmark!

Denna vecka kommer bli lugn, träffa Natta och Jonna igår och hängde. Idag blir lugn men sen hoppas jag på att vi kommer träffa mammorna i veckan, man träffas inte på samma sätt längre nu när barnen blivit stora och föräldrarna börjar jobba osv. men nu är det ju sommar så hoppas man kan träffas nåt iaf!
Men sen på lördag så blir det storfest hemma hos mamma då vi ska fira hennes 50-årsdag. Hon fyllde egentligen i oktober men då åkte ju hon jag o syrrorna till Thailand, det blev hennes födelsedagspresent från oss!
Så nu ska hon ha fest för släkt och vänner!Kommer bli riktigt skoj!
Men redan på Fredagen blir edt fest hos Natta =) Det ska bli spännande! hahahaa

Men nu ska jag passa på och torka golven medans Hampus sover, sen blir det en sväng ut till sandlådan! =)

Måste lägga upp dessa bilder, vi fjanta oss så i skogen när vi va ute och plocka blommor i lördags och sen är det så tråkigt och bara skirva och inte lägga ut nå bilder, så då får det bli dessa fula hahahah


  
                  ME


                                    MALLAN


                                    TILDA


"Hmm hur ska vi ta oss över? hmmm"


Aj aj tjejer inte sitta under rotfällen....


                                      CRAZY

(suddiga bilder pga allt skratt)
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0