Bilder från helgen!

Började helgen med kalas, först hos Madelene som fyllde 2 år! 

 
 


Sen vidare till min syster och hennes pojkvän som båda fyllde 24 år!
(glömde o ta bilder där)

Därefter åkte vi ochhälsa på en liten söt prinsessa som endast är 6 veckor, Magnus halvbrors dotter Nina!
Blev bjudna på mat och kolla på melodifestivalen!
(samma här)


Sen blev det ju äntligen den efterlängtade Söndagen!
Middag,frieri & myskväll!
        
Så här såg de ut, fast nedsläkt o med tända ljus samt våran låt ( Richard Marx- Right here waiting for you)

En full o händelserik helg må jag säga =)
Finns igen lyckligare än jag just nu!

Kommentarer
Postat av: Fia

Nu har jag en bloggtävling!

Vinn en Lovecake-tröja från Ugly Duck samt ett presentkort på 500 hos Rebuz Kidz.se, gå in på min blogg för mer info!

Ha en mysig dag! kramar/Fia

2009-03-11 @ 22:02:26
URL: http://www.metrobloggen.se/FiaOfSweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0