Godmorgon!

Idag blir de ÖF i Sävja, UF! ska bli kul o åka dit, brukar alltid vara många där, inte som på Heidenstam =)
Men ska försöka hinna in på August Johansson innan för att kolla stövlar o skor, har hittat mkt fint där!
Sen efter ÖF ska vi ner o träffa vår kära Carro! Får se va vi hittar på !

Igår hade jag ingen ork till någonting, eller hade redan bestämt mig dan innan för att vi skulle vara hemma o dona. Sen får man mess av två kompisar om att träffas men sa faktiskt nej, ville så gärna träffa dom men när man inte hade planerat att göra nåt på dan o sen hålla på o fixa iordning sig o så, så kände jag att de får bli ett nej.
Så vi va ute o gick en sväng o sen åkte lite gung, sen gjorde inte vi så mkt mer än att va inne o dona.
Sen på em så sov Hampus 2½ timme, så då passa jag på o städa, torka golv, damsuga osv...

På Månda nästa vecka firar Jag o Magnus 10 år tillsammans,,, yes så länge! Känns inte som de, kan tänka tillbaka när vi va som mest nykära hahahah! Vilka tider! inte trodde man 10 år senare att man skulle få ett barn tillsammans...
Men en så fin skapelse ångrar vi ingenting över! =)
Så är lite spänd, nervös o förväntansfull över tills på Söndag, då vi ska "fira" våran dag!
Mange e väl inte den mest romantiska kille,,, eller han e väl den som tycker om att göra så lite som möjligt. Att ge present o så kan räcka :D
Men för nån dag sen så fick jag reda på att vi ska ut o käka på Söndag, o sen efter de så ska vi göra nåt meer...men jag vet inte vad! Usch när han säger så så vill jag veta på en gång va vi ska göra!
De enda han har sagt att han kommer må illa...eller nåt sånt....
Va fan kan de vara..... karrusell eller???

Nä du får väl vänta tills på Sönda =) OLIDLIGT SPÄNNANDE!

PUSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Marcela

Han kanske friar! :)

2009-03-05 @ 12:05:39
URL: http://wwwlillamarsie.blogg.se/
Postat av: nathalie

ÅHHHHH va spännande :D:D:D !!!!

Ja tänk om han gör det :O herregud !!

2009-03-05 @ 22:02:25
URL: http://nathaliebrundin.blogg.se/
Postat av: Mari

Hahahaha!!!!!!!!!!

Ja tänk om :P

2009-03-06 @ 08:14:40
URL: http://marilundin.blogg.se/nyhar
Postat av: Lillis

Sorry tjejer. Förstör erat roliga.. De é inga frierier på gång. Jag vet va de é.. Mohahaha.. Förstår att du é nyfiken Mari, men jag lovar att du kommer att bli överlycklig.. Kram

2009-03-06 @ 12:29:13
URL: http://lillislingman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0