Mamma/Mormor Söndag


     
De va ju såå otroligt härligt o krispigt ute! Där uppe ser ni vårt andra hem =)

Blev en utflykt igår hem till lilla Ramsta =)
Mange åkte ut till garaget så då passade jag o Hampus på o åka o hälsa på Hampus mormor.
Tog bussen halv 11 härifrån Storvreta o svängde upp på Åhlens när vi kom in till stan för att köpa sista presenen till Hugo o sen köpte jag nya fina nappar till Hampus ( på tiden)


Sånna här fast blå o ljusblå!

Hampus somna när vi åkte hemifrån o sov fram till nästan halv 2, så han va trött!
Men väl hos mormor lekte vi o stoja samt att jag sydde mina gardiner till köket!
Sen ringde vi Lisa o Hugo så vi gick dit en sväng o lämna presenterna till Hugo! Han blev ju super nöjd!
Så blev kvar där ett tag o lekte med barnen o fika lite!
Sen blev klockan 18 så blev middagsdags hos mamma, men Hampus vägra äta!
Han skrek sig trött sen lag vi honom i vagnen med en vällingflaska. Men sen är vi skulle ta bussen 19.50 så vakna han o va vaken hela vägen hem...
Men hade tur på vägen hem =) Behöve inte betala bussen hem från mamma, NICE!
O Sen när vi kom till stationen så gick vi o skulle ta Upptåget, stod inne o vänta i värmen, o sen ropar dom ut att tåget snart kommer in. O så dum som jag e så tror jag att den kommer från vänster men icke...18 min över 8 så går jag ut, för den skulle gå 19 över, o då står ju tåget där...den kom ju från höger ...
Men hann precis på tåget o sen slog den igen dörrarna o åkte! 40:- kostar de, shit lika dyrt som att åka till mamma!
Men väl hemma sattevi på Hampus pyamas o satte oss o myste i soffan till Beck. Hampus somna dock inte förrän 11...

Men väl upp nu =) Idag blir en städ o tvätt dag! BEHÖVS verkligen här hemma!

Vad tycker ni förresten om min nya blogg, eller framsida som man kanske säger?!


P & K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0