Söndag


Min lilla stolle igår morse =)

Igår var det ju dags för den stora finalen i Melodifestivalen, mamma o syrrorna o Lukas va här o kolla med oss!
Men måste erkänna att jag blev lite besviken på vinnaren först, inget väntat precis. Men nu efter att ha lyssnat på den ett par gånger så känns de faktiskt helt ok! Men hade ju velat att H.E.A.T hade vunnit!!! Vilket jäkla skönt uppträdande! Men gick ju fan igång på de =)
Under dagen så vart de en tvättdag!Sen gjorde Hampus första vurpan ner på gruset, slog i kinden, krapsår med ett litet blåmärket. Men min pojke av stål tog de super bra !
Hampus älskar att följa med till tvättstugan! O sen är de mkt roligare att ta med honom nu när han kan gå!
 
Han är ju en mini jämnfört med tvättmaskinerna! =)

Imorn blir det sjukhuset som gäller...
Hampus ska läggas in 11 men inte förrän imorn blir de operation Blir kvar till kanske torsdag, men hoppas på att allt ser bra ut så då får vi åka hem på onsdag! Men inget är farligt, utan bara en koll på hur de ser ut sen operationen han gjorde när han va mindre.

Men nu ska vi göra oss iordning för att åka på ett 80 årskalas, inte 70 som jag hade skrivit..
Men kommer ha tankarna på våran lilla prinsessa Jonna!!! PUSSAR & KRAMAR FRÅN OSS!!!

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0