Teater!


 I Fredags blev de ÖF på heidenstam, synd bara att de bara va Jag, Natta o Anna. Kanske blir fler nästa fredag. Sen drog vi iaf ner mot stan där vi köpte presenter till Annas Madelene o sen en till sak till Hugo.
Efter de så gick vi hem till Nathalie en stund, åt lite o barnen lekte.
Känndes skönt att kunna åka till dom en stund ist för att vi skulle behöva åka hem för att vänta på att Mange skulle hämta oss för att då åka o hanlda.
Så blev hämtade o sen åkte vi o STOR HANDLA på Willys. SKulle egentlien ha blivit Ica Maxi men Willts va närmre o sen kändes de som att de blev billigare där än va de hade blivit på Maxi! Har nog aldrig storhandlat så som vi gjorde då! Men skönt för nu e de fullt i kyl o frys!!
Hem o packa upp o sen drog vi o hade Så Ska Det Låta kväll hemma hos Manges bror.

     
Spring o lek i korridorerna på ÖF

Lördagen blev besök av Söderberg o hans dotter Elin, Hampus va så trött o grinig hela dan, fatta inte va felet va...
Sov lite hela tiden o åt inte särskilt mkt heller....
Men sen så blev de em o Mange o Hampus åkte iväg till hans syster o  jag blev ensam hemma en stund.
Skulle åka på teater med mamma. Så va skönt att få lite egen tid o få duscha själv o fixa iordning sig!
BLÅMÄRKEN hette Teatern! Bra, lite konstig men bra!
Handla om en fru som då blev psykiskt o fysiskt misshandlad av sin man.
Sen om ett par som fått barn, mamman vågar inte släppa taget om bebisen o vågar inte ge pappan en chans...
Den ska ni se!

På pausen slår jag på mobilen o messar iväg till Mange o kollar hur de går!
Får tillbaka att Hampus har spytt!
Gaaaaaa får en klump i magen,o sen va vi tvungna o gå in igen så fick lov o vänta med o ringa...
Så kunde knappt koncentrera mig under andra akten.
MEn sen när jag ringde när teatern va slut så sa han att de inte va nå farligt utan han hade stoppat i en pommes för långt in i munnen så han hade spytt upp allt!
Jaha ja!! De va ju en STOR lättnad!!
Så följde med mamma o damerna till Katalin efteråt o sen kom Mange o hämta mig där! Hampus sussa så sött i bilen!

Idag vet jag inte vad vi ska göra...Mange ska väl ut till garaget som vanligt...
Så vi får se vad de blir!!
 Idag har vi bott 1 månad här i Storvreta! Känns längre, men vi trivs iaf =)

PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0