Våffeldagen!



Ja, idag är det ju våffeldagen! Det är ju så himla gott med våfflor, men så himla synd att vi inte har något våffeljärn...
Vi får ta o kanske införskaffa ett sånt =)

Angående den här "magsjukan". Det var inte någon riktig magsjuka...tror jag iaf, jag har den känslan!
Han åt ju så himla mkt snask i lördags så inte så konstigt att han inte mådde så bra dagen efter...
o sen i igår när han åt lite majs så satte han nog de lite fel i halsen så de kom upp igen. För han o så annars emot vad han var första magsjukan.
Idag har vi iaf varit hemma, så otroligt fint väder så vi var ute en säng med Hampus faster.
Sen senare på eftermiddagen åkte vi in till stan, med bussen o utan vagn(snacka om tungt). Bara för att vi skulle åka o storhandla så en vagn i bagageluckan är ju inte så bra då =)
Men va iaf ner en sväng på New Yorker o kolla runt lite, Mange o jag köpte varsin tjocktröja. Sen bar det av till Stor handlandet! Känns skönt o se kyl o frys fullproppat med matvaror =)

Sen nu ikväll så har jag känt mig så himla dålig, haft så himla dåligt samvet...
Vi åkte in vid 4 tiden o vid halv 3 så fick Hampus välling. Sen gjorde jag iordning så jag kunde göra välling sen när vi va inne i stan. Men glömde helt bort de....sprang på stan sen for vi in på Willys...sen va klockan halv 6....o försökte få i honom välling på vägen hem men han vägra...
Samma sak nu när vi kom hem...
Har fått i honom lite  yoghurt men ingen som helst välling! Han som ÄLKSKAR välling!
Usch har ont i magen för att han inte har ätit o att jag varit så dålig...

Skönt att få skriva av sig. Mange säger att han är säkert inte hungrig...men det måste han ju vara...
Men nu håller han på o somnar i Manges famn så hoppas att han vaknar om några timmar så jag kan få i honom lite välling då!!!!!!!!

Skriver mer imorn!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej:) Tack för senast! Var jätte skoj. Nu är ja helt inne på att gå buggkurs, haha. Skulle va så roligt:) Va hampus trött sen då dan efter? Ha det så bra!

2009-03-30 @ 19:08:56
URL: http://doncellita.blogg.se/
Postat av: frida

väntar på uppdatering;) haha

2009-03-31 @ 07:43:41
Postat av: Mari

Uppdatering kommer hahhahhahahah! Håller på =)

2009-03-31 @ 09:16:09
URL: http://marilundin.blogg.se/nyhar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0