Då va långhelgen slut...

Vi startar med slutet av Valborg då vi va hos mamma o åt middag och sedan åkte ner till kasen i Bragby. Blev så att vi åkte hem och sov sen eftersom Mange hade jour så fick vi åka stora lastbilen =)
1:a maj blev en lugn dag med besök av Micke o Mia hela dagen! Eller Mia iaf för Micke åkte med Mange på jouren.
Sen blev det grillning och snask på kvällen till Så ska de låta!
Lördag drog jag o Hampus in till stan utan vagn för att möta Nathalie o Jonna på stan för att gå på Vaksalatorg marknaden. Tänker inte göra om de utan vagn igen...gu sååå tungt!!
Sen åkt vi vidare hem till mamma för att där hämta vagnen och sedan gå med Matilda, Lisa o barnen till Erika o hennes små tvillingar! Så det blev en hel utedag med mycket bära och gå!
Sen fick Mange rycka in på jobbet så jag och Hampus blev kvar hos mamma, då vi också följde med på kyrkbesök, och så klart pizza till middag. Sen åkte jag och Hampus hem helt själva...
Va inte kul o sitta uppe själv en lördakväll... och med en sambo som kom hem halv 8 på morgonen.
Så idag jag jag och Hampus varit flitiga med att rensa ogräs i rabatterna och fixat staketet!!!
Så är nöjd att jag äntligen börjat göra iordning rabatterna så när gröskan nu börjar komma ,att man får fint bland buskarna =)



Bilder från helgen:
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0