En magisk kväll!

I onsdags vad B-day här! Så jag o Carro drog till Sthlm-Globen för att kolla in den bästa sångerskan någonsin!!
Att åka till Sthlm känns lite som en utmaning, jag är där väldigt sällan, lika så carro, så att veta att man hittar rätt med tunnelbanan osv är lite tufft. Men att ha carro vid sin sida känns tryggt!
Man kommer fram till Globen, folk står o skriker "kom och köp biljetter" "kom och köp öronploppar" shit en liten flach back!
Vi sätter oss inne på en bar en stund för att invänta konsertens start!
Väl inne i globen, helt fullsatt, folk shoar o shimmar, Arenan släcks ner och showen kan börja!
Vilken magisk kännsla att få höra dom första tonerna, Beyonce is in the building!



Söta Carro hade köpt med sig lite fördricka =)











Fick tyvärr inte dom bästa bilderna... dålig kamera och inte heller så bra mobil att ta med på ett långt avstånd!
Men jag är nöjd med det vi såg! Man såg ju mkt bättre än vad som visas på bilderna
=)

BÄSTA KVÄLLEN EVER!!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Men shit !! Ni hade verkligen hur bra platser som helst ju :D fan va avis jag är på dig din lilla bullibull ;)Pusss på er !

2009-05-15 @ 19:37:39
URL: http://nathaliebrundin.blogg.se/
Postat av: Bea

Så fin blogg du har gumman...synd att du va tvungen att dra hem...vi får ordna fler träffar.



Kram och kraaam



/Bea Chrilles tjej ;)

2009-05-16 @ 23:11:01
URL: http://boobyren.blogg.se/
Postat av: frida

fusk fusk fusk!!! ;)

2009-05-17 @ 09:45:32
URL: http://fridasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0