LÖRDAG!

Idag kommer min söta vän Josefin från Norrland till Uppsala, så ikväll blir det rajraj !!
Ska bli så kul och sitta och snacka och se vad kvällen har att ge =)


(bild från sommaren 07)

Har varit dålig på att skriva på bloggen, när jag varit inne så har jag bara hållt på med headern som nu Äntligen har blivit klar...tror jag ! Vad tycks?!
I veckan har vi träffat mammorna, varit i stadsparken och lekt, varit ute och hälsat på Hampus faster och igår mormor!
Så vi har haft fullt upp, kul med sånna veckor!
Men idag har det varit lugnt så nu snart ska jag damsuga lite ifall vi får främmande imorn, och sen ska jag göra en Super Duper god tacomiddag till mina älsklingar!


Puss

Kommentarer
Postat av: Lillis

Bloggen vart kanonfin.. Bra gjort.. kramar

2009-05-24 @ 15:54:24
Postat av: Elin

Oj vad fin din blogg blivit! Värst desigern nu är:)

2009-05-25 @ 12:27:24
URL: http://doncellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0