Någon måste ju göra det...



Idag har man tvätten...
Usch har berg, kan inte fatta på tre pesoner att man kan få så mycket tvätt...
Men men....

Helgen då, jo men den har varit super =)
I fredags åkte jag och Hampus in för att lämna in intagningspappret till skolan som börjar i höst.
Sen hämta Mange upp oss och då åkte vi hem till Lillis och käka mat.
Lördagen drog Mange och Hampus in till stan för att kolla på utsällningar av lastbilar,bilar,polisbilar och brandbilar!
(får lägga in bilder på det sen, måste bara visa för han var så söt!)
Medans jag o Emelie var och pröva en massa brudklänningar =)
Sen hämta Hampus och Mange upp mig för att igen åka hem till Lillis, stanna bara på en fika för att sen skynda oss hem för att göra oss iordning, Mange och jag skulle nämligen på lite "fest". Han jobbarkompis ringde och kolla ifall vi ville komma och dricka lite och kolla melodifestivalen och som tur va så fick vi både skjuts och barnvakt av Micke och Mia.
Tiden går ju så fort när man har roligt så jag åkte hem framåt 11 så Hampus fick sova i sin säng, medans Mange stanna kvar och festa för oss båda =)
Söndagen kom och Mange blev telefonväkt för att hjälpa mormor sin ute på landet hahahaha han va inte pigg när han åkte !
Och Hampus och jag var bara hemma och var ute i det vackra vädret och plocka blommor!
Och idag som sagt har vi tvättid...bäst att man börjar göra sig klar =)

Kommentarer
Postat av: frida

känner mig så dum som inte klippt er än! fy på mig! måste fixa de snart! på torsdag tänkte jag kkolla om någon ni vill fika allihopa? :) kram nu skajag till skooooolan :p haha

2009-05-19 @ 06:15:52
URL: http://fridasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0