Övningskörning...

Drog ut till Gränby idag för att lämna min lilla stolle där medans mamma tog CYKELN till Gränby centrum =)
Asså jag har inte cyklat sen hösten/vintern 2007...Va tjock och svullen !
Så att sätta sig på en cykel nu va super kul och fort gick de !!
Gick runt till olika butiker speciellt Ica och Coop för att lämna ansöka för jobb!
Shit hoppas verkligen att jag får ett napp snart!

När jag kom tillbaka så hitta jag syrran o H i lekparken! Och det sättet syrran satt mössan på H är inte acceptabelt!


     
 

Nu ska jag sätta i laddaren i kameran och förbereda inför imorn =)

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Nina Kartal

ja precis! ha det så jättekul, det va verkligen bääst :D

2009-05-13 @ 00:08:49
URL: http://ninakartal.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha!!

Nä han såg lite missnöjd ut!

Ha så kul ikväll!! =) =)

Kram

2009-05-13 @ 11:00:12
Postat av: Marcela

de va jag som skrev! =)

2009-05-13 @ 11:00:44
URL: http://wwwlillamarsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0