Paus i bloggandet



Oj här har man inte skrivit på länge, känns som man har haft fullt upp hela veckan. Men ingen dör väl av att man tar en liten paus!
men sen i Onsdags när vi va på mammafika, vi blev några stycken iaf inte ofta de händer!  och sen åkte jag o H hem till mamma/mormor för att jag skulle ner till Lisa o gå på Lingon o blåbär party medans H va hos mormor.
Köpte två fina t-shirts till H, är lite dyrt så dom va på rean =)
Ena ser ut så här

Sen när jag kom hem så låg H o sov i mammas famn, så sött!
Så H o jag sov kvar där, känndes skönt o inte behöva ta bussen hem, Mange hade ju ändå jour!
Dan efter så var syrran hemma så hon klippte mitt hår sen gick vi en sväng i skogen runt ramsta o sen hem. Skönt liten slapp dag hemma i lund!

   
Sen blev det fredag tvätt stod på listan så de va bara o sätta igång, sen kom lillsyrran o käka lite lunch och lite efter kom Mange, Micke, Lillis och Jennifer för att grilla med oss! Samt att Mange o jag blev barnvakt åt Jennifer medans hennes mamma va ute o övningskörde.

     
Lördagen började lugn och sen åkte Mange upp till Gävle med sin bror för att åka och kolla bilar. Så då bestämde jag och H oss för att åka till Carro o käka lite middag! Så vi kom hem framåt 10 och Mange 1.

 
Söndag åkte vi och Gratta Manges gammelmormor på hennes 87-årsdag, så det blev en full dag det med =)
Idag så har min söta vän Evelina varit på besök, fikat o pratat pratat pratat!
Så  nu sitter jag en stund för mig själv medans H sover och skriver på bloggen!
Denna vecka blir väl oxå lite fullt upp men ska skriva mer =)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0