Sandlåda vs Josefin vecka

Denna vecka har vi rättaresagt hft fullt upp! Om det inte varit vackert väder och vi varit ute och lekt i sandlådan hela dagar så har vi varit och träffat vår kompis Josefin som  varit här i ca en vecka!
Var faktiskt tvungen och köpa hink, spade och kratta till Hampus, hade ju inget sånt... Snacka om att det blev uppskattat!
Men också har vi varit mycket hemma för att både Hampus och jag har varit snoriga o hostiga men inget stoppar oss, skönt iaf att det inte har blivit värre med feber o så!! peppar peppar!
Va faktiskt och åt middag med Jossan o Emelie i tisdags på Tzatziki! Fy bubblarns så gott det var! Där ska jag verkligen äta igen! Under tiden så jobbade Mange och hampus var hos Malin. Men efter att jag lämnat honom där o varit borta 1 timme så ringer Malin och det första jag hör är Hampus skrikande i bakgrunden, och tänkte nu är det nåt....
Vet inte va det va, han hade grinat ända sen jag hade åkt...så Mange skynda sig och hämta honom så att jag lugnt kunde sita och börja äta den goda maten!
Onsdagen blev färd hem till Carro för att hjälpa henne med klänningen, så duktigt som hon är så klara hon det galant själv!
Sen torsdagen bjöds än en gång på Josefin träff här hemma och sen blev det storhandling på kvällen!
Fredag kom och jag o Hampus for till stan för att för sista gången för denna gång träfa Jossan och ta henne till nya IKEA!
åt lite lunch och gick runt och kolla lite, hitta köksbord och tv-bord som vi ska försöka köpa, men får nog  vänta ett tag...
Men Hampus gillade iaf att vara på barnavdelingarna och leka med alla dessa leksaker!
Svårt bara och få honom därifrån =)

 

 

 

Så idag är hampus och jag ensamma, har varit ute i det vackra och varma vädret på förmiddagen men nu har vi käkat lunch och nu sover Hampus!
Så då passar jag på och sitta en liten stund framför datan.
Så sen får vi se vad dagen mer har att ge!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0