Tidig morgon!

Klockan stod på ca halv 6 när våran lilla prins vakna...
Det va bara att gå upp för att få denna lilla krabat att sova igen när pappa är uppe är lönlöst!
Så kvart i 6 åt vi våran frukost, har aldrig varit med om maken =)
Så nu sover H, men tyvärr så kan inte jag det... så fr sitta här framför data o pula lite och fördriva tiden!
Idag ska jag lämna H hos storasyster för att jag ska iväg till Gränby och Boländerna o lämna en MASSA cv:n.
Håller bara tummarna om att jag får ett napp snart!

Igår var vi förresten ute i skogen och plocka en massa gullvivor!


   
 

Ciao!                                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0