Regn och Rusk

 
(Dåliga bilder) Detta har min lilla pojke börjat göra. Först river han ut det mesta ur lådan o sen hoppar han i för att sitta där o leka med ratten =)

Hej hej


Usch har inte varit någe kul väder dom senaste två dagarna...som i Måndags då kom Hampus o jag inte ens ut förrän vid 3-4 tiden på eftermiddagen pga det regniga vädret.

Men igår va det väl lite bättre väder så jag o Hampus åkte ner på stan för att köpa smink till mamma på Make Up Store, blev maskara,cream eyeliner och en ögonskugga =) sen blev det inte en utan två snygga kepsar till hampus!
Och jag köpte hårfärg, så nu är jag svart igen!!!!
Sen mötte vi upp Carro för att hinna träffa henne en stund innan hon skulle iväg igen! Men vi bestämde iaf att om vi får barnvakt på lördag så ska hon o jag hitta på nåt skoj! Det va alldeles för länge sen!
Efter vi sagt hej då så gick jag o Hampus vidare ner på stan o träffa Nathalie o Jonna, så vi gick en sväng på stan innan det blev för ruskigt väder och åkte hem!
Idag ska vi ner på stan igen... men nu ska vi sätta oss några mammor o barn på Frälsis o leka o fika !! Men det verkar som att det kommer bli lite bättre väder idag iaf för solen skiner här hemma!!!
Sen åker Hampus o jag vidare hem till mamma för att Hampus ska vara hemma hos mormor medans jag går ner till mammas granne o går på Lingon & Blåbär Party!
Det blir nog så att vi stannar kvar hos mamma för det blir nog lite sent, o orka sitta med en trött unge på två bussar hem..
och sen har Mange jour hela kvällen/natten så då spelar det ju ingen roll känns de som =)

Nu får man ta o göra sig iordning för dagen och fixa frillan...är så trött på detta långa hår! Vill bara ta saxen o klippa av det ibland! Men hoppas på att FRIDA kan klippa mig snart...eller att jag kanske frågar snart hahahah!


Kommentarer
Postat av: frida

Nästa vecka är Theo hos basse så då passar de jättebra för mig iaf;) kolla vilken dag du skulle kunna och var du vill vara. :P kramis

2009-05-07 @ 11:50:11
URL: http://fridasohlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är ÖF gär i Sävja och det är för alla som vill :) Man ska vara där kl 9.30 (det är utanför byggnaden där vi burkar vara på ÖF för unga föräldrar) sen går alla mammor och barn tillsammans till någon stor lekpark i Nåntuna där det blir picknick. Alla tar ju naturligtvis med sin egen picknickmat, men det kan nog bli mysigt. Vet inte om ngn annan man känner ska gå men det kan nog bli mysigt :) Det är ju barn i alla möjliga åldrar då som går, vore mysigt om ni också kom :)

2009-05-10 @ 13:41:17
Postat av: Emelie, mamma till Noah

Oj, glömde att skriva vem det var från :P

2009-05-10 @ 13:42:17
URL: http://ourlittlefamily.blogg.se/
Postat av: frida

De ska vi kunna ordna:) Säg inte så! är ju jätte nyfiken av mig!! ;) är de de jag gissar på eller? :p hahaha

2009-05-10 @ 23:12:56
URL: http://fridasohlberg.blogg.se/
Postat av: nathalie

Vi är hemma nu !! och redo för att busa med er igen.

Hihi jag tror redan jag vet vad överraskningen är :D !! till 99.9% säker :P

Nr får vi träffa er igen då?

Puss

2009-05-11 @ 08:26:37
URL: http://nathaliebrundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud va roligt!! då får ta en strl större på klänningen sen då ;) hahaha!

2009-05-11 @ 12:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0