CRAZY

Ännu en dag för Hampus på dagis. Så kul o se att han trivs så himla bra där med alla barnen! Tror också han har en liten flört med en av tjejerna där för båda blir så glada på mornarna när dom ser varann =)
Den här morgonen har Hampus varit helt galen ( på ett kul sätt ). Vaknar med stans leende och börjar hoppa som en galning i våran säng. Sen går han ut i vardagsrummet och tömmer ut båda leklåderna på golvet, så nu har jag och plocka ska ni veta:P Sen går han ut o dundrar i köket och när jag tagit bort sängkläderna från sängen och ska gå bort med dom o sen när jag kommer tillbaka, tror ni inte att jag hittar en tok som har tagit upp sin Bobbycar bil i sängen och leker....
Galen morgon må jag säga !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0