Då var det måndag igen...

Efter helgen så får man ta nya tag för en ny vecka!
Men har iaf plockat mossa och lingonris till advent så nu är det bara att invänta att den ska komma!
Igår skulle va ha träffat våra Caroline-are men i slutändan blev det ingen träff alls så jag och Hampus var bara hemma och tog en sväng upp till vinden och hämtade ner lådan med Adventssakerna! Så nu sitter dörrkransen uppe och ska försöka sätta upp utebelysningen idag medans H är på dagis. Och sen har jag också fixat (beställt) klart julkorten så att man får ut dom i god tid... blir alltid stress med dom!
Så man kan säga att helgen inte direkt blev som jag tänkt mig... Mange jobbade också hela helgen så man såg inte så mycket av honom...
Men en ny vecka är det och men det är knappt nåt planerat så vi får se vad som händer!
Men H går iaf på daigs Mån-Ons 9-14 och sen idag ska vi åka och verkligen STOR handla, allt inför julen!
Ekar i kyl o frys så känns skönt att fylla upp dom redan nu! Samt att jag ska köpa hyacinter och Amaryllis!
Sen har jag bestämt att det ska bli Lussekatts bak på tisdag eller onsdag! Mmmm bara längtar!
Tänk dig en kväll framför tv.n med tända ljus, nybakta lussekatter och varm glögg!! DET ÄR JUL DE!!

Vill också träffa våra kära mammor och barn! Får se ifall vi ska åka med till Sävja på torsdag annars få vi slänga in en annan dag!

Men nu ska jag faktiskt ta och ringa en lokal som vi har hittat i Sävja. Får se ifall den är billig och bra så vi kan boka den till Barnfesten/Julfesten som vi ska ha!!

Amaryllis Image - Amaryllis Image Library - White Flower Farm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0