Fullspäckad dag!

Igår var det Öppna Förskola som vanligt i Sävja! Kul när vi är så mycket mammor o barn! ME LIKE!

IDAG är det mycket på schemat, riktigt kul!
Först blir det att ta sig till Mvc i Flogsta för provtagning och vanlig rutinundersökning!
Därefter drar vi till Nickis för att spendera dagen där med Maria och Sune och förhoppningsvis Natta och Jonna och nå fler =)
Sen vidare in till stan för att möta upp Hampus mormor för ikväll ska han få spendera natten där! För ikväll är det dagen jag har längtat efter väldigt mycket! Vi ska nämligen se biopremiären av NEW MOON! Blir jag, Mange, Chrisster  & Bea. Så får vi se vad det blir efter det, kanske sätter och och tar ett glas "saft" någonstans :P
Så nu ska jag packa åt lilltrollet som nu sitter bakom mig på stolen och fixar min frilla !!

NEW MOON NEW MOON NEW MOON NEW MOON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0