Lördag

Fredagen med allt där till =)
Sötgötarna Hampus o William kör bil på Nickis!
Ni måste gå in på Kellys blogg o kolla in filmen på dom två! Ursött!
Det blev bara Jag, Kelly, Natta o barnen till slut för Maria och Sune åkte hem för Sune mådde inge bra, stackarn!
Men kul hade vi! Så kul o sitta o snacka med er tjejer =)

Klicka för att stänga bilden

Sen for jag och Hampus in till stan för att hinna plocka ut biljetterna till kvällen innan mamma kom för att hämta Hampus. Han blev så glad när mormor kom att han inte sa ett ljud när dom åkte, men trött hade han varit för han hade somnat direkt i bilen...

Jag for hem som en skottspole för att hinna springa igenom duschen innan vi skulle fara igen...
Blev liten snabb middag på McDonalds, men det satt riktigt fint!
Sen kutar för att hitta parkering, gick inte så bra men till slut hitta vi brevid Domkyrkan så sen va det bara att sätta fart mot Filmstaden!
Vi hann så klart!
Med chips i ena handen och dricka i andra så satt vi och bara njöt av New Moon!
JÄTTE BRA...men
Det finns tydligen allt som allt 4 st böcker av Twilight serien så det är alltså 2 filmer kvar..
Så slutet på New Moon är oolidligt spännande...Jag kan knappt bärja mig tills nästa kommer!!
Den slutade mitt i det spännande svaret mellan Bella och Edward!
Så måste bara se fortsättningen!

Eftersom Hampus sover hos mormor så skulle det ju bli egen tid för mig o Mange...jo du
han fick jobb hela helgen så han drog tidigt imorse så nu sitter jag här helt ensam...
och detta är första gången jag vaknar helt själv i lägenheten efter Hampus kommit till världen!
Känns konstigt men skönt att kunna ta sovmorgon till halv 10!!!
Men ska ta o göra mig iordning nu för att ta mig in till stan för att åka ut med syrran till mamma för att hämta H!
För där ska vi också plocka mossa inför 1:a Advent!
hiihihihihihihi ÄLSKAR JULEN!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0